Har nada och göra så det blir llite sånt här.

FÖRHÅLLANDEN!
är du singel? Ja,
tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nja..
har du varit kär nån gång? ja :)
finns det nån för dig just nu? vet inte ..


OM DIG SJÄLV!
fullständiga namn? Amanda Emmy Helena Pettersson
när fyller du år? 13 November
några utsmyckningar på din kropp? halsband armband örhängen navel piercing och ringar.
vad har du på dig just nu? Jeans,linne och en tjock tröjja!
vilken årstid är bäst? SOMMAR
den perfekta morgonen? vakna upp tillsammans med någon i sängen!
vad tycker du mest om hos dig själv? hm.. Jag vet inte(?)
vad är du bra på? Vara tyst och ibland prata på som fan!!
vem älskar du mest på denna jord? Min säng!
sover du helst själv eller med nån? med någon så klart!

VÄNNER!
bästa vän? no one
vem vet allt om dig? BEllsaN tror jag!
vem är den roligaste av dina vänner? ojoj, Många!
du ska träffa en kille du tycker om, vem tar du helst med dig? Mikaelah tror jag ;)


FAMILJ!
vem står dig närmast? alla!
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? har jag vell!
vem är farligst i din familj? pappa!
ser roligast ut i din familj? pappa!
vem är coolast? jag :)
husdjur? hund & häst.
vem har du mest gemensamt med? Systern.
vem står för underhålningen? alla...
vem sover du offtast med? själv!!
lagar bäst mat? Jag så klart!

SKOLAN!
går du i skolan? Ja, gymnasiet
har du skolkat nån gång? nej,
har du varit i skolan idag?  nej ledig idag!

ANNAT!
hur mår du nu? sådär, mycket just nu..
har du mer än 2 bh:ar? hahah ja , men har bara 1 på mig just nu :D
har du piercat dig? japp :)


ÖVRIGT!
är du hungrig? proppmätt!
hur länge sen träffa du din farsa? 5 timmar sen..
hur länge sen träffa du din morsa? 15 min.
går du på någon sport? Rider..
har du sminkat dig idag? nej :)
vad har du på dig för trosor just nu? Svart string :)
hur ser dom ut? only black!
vad har du på dig för bh just nu? haha, vit spetsig.
hur ser den ut? vit .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0