hatar sånt här...

Jag vet inte vart jag ska börja. Denna dag trodde jag skulle börja bra men det visar sig vara en sådan dag då alla verkar nere?...
Jag suger på att skriva sånna där texter som man vill att folk ska föstå men jag kan bara säga att jag vet själv hur det är och jag vet hur ssvårt det är som vänn att försöka hjälpa. Att se en vän bara falla på 0 igen när man byggt upp det gör en lite rädd. Men vi ska kämp nu eller hur? Båda vi ska klara det och var har klarat det förut så det är bara starta om på nytt! Vi tar nya tag. Det finns inget annat och göra. Man ska ha kul ist för att deppa och ibland är det bara så att man är så förbannd och sur och ledsen över saker men det är alla. Men man måste försöka glömma det och tänka på det goda. Se sig framför allt och bara tänka mot det goda eller hur ? Du vet att det här är det värsta jag vet. Du har hjälpt mig fruktansvärt mycket och du vet att jag finns! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0