hello and godmorning!

HEj sitter och har engelska nu.- Mitt svagaste ämne som sakt men det går faktist bättre en vad man kan tro om mig !!
Igår vart det inge bloggande men det var så mycket igår. Skulle hinna rida lite fort och sen hem och kolla på idol och plugga och det men jag han faktist med allt :)
Började med att interjuva pappa om engelska saken.. Sen kom Rasmus och BellsaN och kollade på Idol. Farbror Micke kom även igår från gutelandet! Han ska vara här nere över helgen. Sen efter idol drog vi ut. Inte så mycket att göra ute men det var iaf skönt. Vinter snart :'(
Sen var det hem vid 10 tiden och sussa och umgick lite med Micke.
Skolan nu då :( ENgelska och Matte hela dagen idag -.- Kan det bli en sämre fredag eller .Sen blir det vell hem och åka till pollen och fixa och packa lite inför Söndagen. Blir Nyköpng ändå! sjukt laddad sen blir det bara softa lite idag och imorgon. Ska försöka få lite årdning på rummet som jag tycker att jag tjattat om så jävla mycket nu. Fam. Gustavsson kommer ner i helgen också.

Nej nu ska jag forstätta och jobba lite :)
Vi HÖRS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0