God morgon!

Gick nyss upp. Har käkat en liten god frulle. Fick bli macka med o'boj! Vart tyvär ingen skola idag:( Jag som verkligen ville till skolan idag men jag tror fan att jag inte haft så där ont förut. Har inte sovit en blund inatt men så är det ibland...
Har fått i mig lite piller nu så jag hopps på att allt går över nu men det kommer det säkrt inte göra:(
Idag blir det lite vila bara och ta det lugnt sen ska jag försöka att ta tag i denna jävla engelska som ska vara klar på fredag och jag fattar inte vad min engelska läraren tänker med (?) Helt sjuk verkar hon ...

Nej nu ska jag kolla lite på tven. ÄR en massa hundvalpar på tv. Finns inge gulligare!

Tänk om man kunde få en sådan frukost någon dag !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0