pallar fan inte mer!

Nej nu håller jag faktiskt på att bli galen. Man kan säga ren panik. Det hela började med att ridningen inte började någo bra :( Känner verkligen som om det bara går värre och värre och folk blir bara mer och mer otrevligare men jag bryr mig inte men jag tycker sånt bara är så tråkigt när man själv verkligen försler vara trevlig men man får skit tillbaka.
 Sen är det själv jag som håller på att gå sönder. Att mina höfter påverkar allt. Både häst och mig själv och det viktigast som sitsen.. Blir bara värre och värre. Men jag lovar det är på bättringsväg. Jag håller på med den träningen.
Men iaf. Kom hem och jag var nära på att svimma eftersom att jag knapt käkat någon frukost och inte lunch utan bara fikat och sen tränat och min kropp klara dock inte av sånt.. Så fick börja med att äta lite lugnt och hoppa i duschen. Tänkte då ÄNTLIGEN att det var dax att få lägga sig i sängen med den nya datan. Men näpp. Pappa är inte hemma och jag fick inte igång internet på den så det var ju bara att skita i den datan och sätta sig på den andra (y)  Tänkte då vara lite duktig att lägga upp lite bilder från dagen i bloggen. Fikat och det. Men så klart att det inte går att lägga upp bilerna, Och är det någon som känner till att dom nya bilderna på mobilen inte kommer upp i datan när man ska lägga in dom? Det gör iaf jag. Vet inte hur man fixar det iaf. Så nu skiter jag i det här och låter tårarna falla ist!!!! Blir så sjukt irriterad!



Kommentarer
Postat av: Lyckokicken

Det känns skit ibland! Det blir bra sen! :)

2009-09-03 @ 00:29:14
Postat av: sara

Skit i muppskallarna! Du visste att dom fanns innan du etablerade dig i hålan du valde ;P Keep on fighting!

2009-09-03 @ 22:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0