Tänk er en stor fet

KEBAB nu!! ÄR sjuk hugrig men det finns fan igen mat hemma :( Sjukt länge sen jag käkade kabab så det ska jag tammefan ta och käka det i veckan :D!!
Kvällen har vart lugn. Vart ute och snackat med alla hulliuganer och haft det allmänt trevligt. Sen var det hem och hoppa i sängs. Kom på att jag inte sett sista avsnittet av andra avenyn så tänkte sätta igång och göra det nu men det funkar ju fan inte ;( !! Ska se nu om det går igång! 
Imorgon blir det ju skola som vanligt men det är en lugn dag imorgon så den klara vi nog av galant brudar! Sen blir det hem och promenera med pollen min och sen hem och slappa ;D !! 

Nej nu måste jag testa Andra Avenyn igen! Hare gött!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0