Uppvärmd och nöjd!

Nu sitter jag här i sängen igen och är faktiskt nöjd med denna dag. Började bra med ganska bra lektioner, dock inte datakunskapen för "gubben" kunde ju knapt svenska och sen så försökte han förklarar en massa saker som man inte fattade ett skit av och sen började han ta upp en massa saker på datan som man redan kunde när man typ var 3 år.. Men det är vell tydligen så, att man måste kunna det.. Men jag fattar inte vad jag har för nytta av det när jag ska bli frisör. Jag ska lixom inte hålla på med data i framtiden (?) Sjukt tråkigt ämne iaf.
Sen bar vi oss hemmåt. Jag och Mikaelah bakade kärleksmums när vi kom hem, Sjukt gott var det. Lyssnade på lite musik och somnade SÅKLART som vanligt. Fattar inte att Mikaela alltid lyckas med att somna i min säng, är den så skön? Sen vart det lite mat i magen och jag bestämde mig för att gå ner och sola. Fick med mig syster ner.. Tappade hakan att hon ville följa med. Men men alltid lika kul! Har sedan pluggat och städat rummet lite. Eftersom Tävlingen vart inställd för helgen ska jag försöka leta efter en annan tävling. Så om jag har tur tävlar jag bara en klass på söndag.. Sen annars i helgen blir det bara försöka att få iårdning på rummet. Ska försöka att köpa mig en soffa och pappa måste måla klart det sista i rummet, sen är det nästan färdigt!! WIHO! 
Kommer upp en massa bilder då ! 
Så nu är jag uppvärmd av solariumet och duschen och nöjd med min dag. Imorgon blir det skolan. Lite klippa och styling på lektionen sen skolfoto och sedan hem !!









Kommentarer
Postat av: Amanda

Vi berhöver datakunskap om vi ska göra hemsidor eller nåt när vi har eget företag ;-) <33

2009-09-19 @ 17:11:25
URL: http://nordlundlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0